biscuiti cu ovaz si banane

Biscuitii astia i-am facut dupa sarbatori, cand, dupa atatea mese destul de grele si dulciuri cu faina, zahar, unt si mai stiu eu ce,

organismul parca simtea nevoia de ceva mai light, asa ca am facut acesti biscuiti sanatosi cu fulgi de ovaz si banane,

care nu contin nici oua nici zahar nici grasimi, ideali pentru o gustare sanatoasa sau pentru cei mici.

Unde mai pui ca intra si la categoria biscuiti de post.

Ideea am gasit-o pe Pinterest si mi s-a parut geniala, desigur am mai adaugat cateva ingrediente.

cateva bucati le-am mancat cu ciocolata neagra. Au fost si mai geniale asa! 🙂

Deci va sfatuiesc fie sa  puneti chipsuri de cioco in ei, fie sa ii ornati cu ciocolata neagra topita.

Daca aveti intoleranta la gluten, puteti folosi fulgi de ovaz fara gluten.

Ne trebuie:

2 banane mari, bine coapte

130 g fulgi de ovaz

un praf de sare

2-3 lg merisor/stafide (optional)

2 lg caju maruntit (optional)

– cantitati pentru cca 15 bucati –

Cum se fac:

Se pun bananele, sarea si fulgii de ovaz intr-un bol si maruntim bananele cu furculita pana obtinem un amestec omogen.

Adaugam apoi, daca dorim merisor/stafide/caju/migdale/nuci sau fulgi de ciocolata neagra.

compozitie biscuiti

Omogenizam compozitia. Punem cu lingura pe hartie de copt (eu am folsit o cupa de inghetata mica, de 3,5 cm diametru

pe care am cumparat-o de curand si care mi este ff utila la biscuiti). Incercati sa le dati o forma cat mai rotunda.

biscuiti in tava

Coacem la cuptorul preincalzit  la 180 C pentru 15-17 minute. Ii scoatem din tava si ii punem sa se raceasca pe un gratar.

Nu vor fi  niste biscuiti crocanti, ci sunt mai moi si usor gumosi, dar sunt buni si foarte sanatosi.

Si uite asa, rapid-rapid avem niste biscuiti cu ovaz sanatosi si deliciosi.

Enjoy!

biscuiti cu ovaz si banane 1