biscuiti-cu-cocos

O reteteta pentru iubitorii de cocos sau de ciocolata sau de cocos si ciocolata, low carb, fara faina, fara zahar, fara gluten.

Pot fi consumati de catre cei care tin dieta low carb, ketogenica sau de cei cu intoleranta la gluten.

Sunt unii dintre cei mai buni biscuiti incercati in ultima vreme.  Aromati, fragezi si deliciosi.

Prima data (cei din foto) i-am incercat cu unt cu 60% grasime si au iesit mai plati decat i-am bagat in cuptor,

s-au lasat. Cand i-am incercat cu unt de 80% si-au mentinut forma.

Gasiti pe blog si alte idei de retete low carb, fara gluten.

Ne trebuie:

2 oua

100 g unt

250 g nuca de cocos macinata

3 linguri cu varf xylitol

un praf de sare

vanilie

ciocolata 85% pentru ornat

– cantitati pentru cca 28 bucati –

Cum se fac:

Macinam fulgii de cocos in rasnita de cafea.

Mixam untul aflat la temperatura camerei, cu xylitol, vanilie si sare. Adaugam cate un ou, pe rand, mixand in continuare.

Ouale sa fie si ele la temperatura camerei. Obtinem o compozitie care nu este prea omogena, este ok.

Adaugam fulgii de cocos macinati si omogenizam bine compozitia cu spatula. Daca este nevoie dati la frigider 15-20 minute

pentru a se intari compozitia. In functie de cat de cald este in bucatarie, compozitia se va inmuia,

asa ca recomand sa lucrati doar cu 1/2 de compozitie, restul sa il tineti la frigider pana terminati prima parte.

Formam bilute si le aplatizam, punem pe hartie de copt in tava

biscuiti-in-tava

si coacem la cuptorul preincalzit la 180 C pentru 10-12 minte (stati cu ochii pe ei, pt ca se ard repede).

II lasam 5-10 minute in tava sa se raceasca, apoi ii transferam cu paleta pe un gratar sa se raceasca complet.

Atentie cum ii manevrati, sunt fragili cand sunt calzi. Eu i-am tinut neacoperiti mai bine de 24 de ore

si s-au intarit, devenind fragezi si mai buni. Ii ornam cand se racesc cu ciocolata topita in care am pus puutin unt.

Recomand sa ii pastrati neacoperiti. Buni de tot!

Ejoy!

biscuiti-cu-cocos-1