salata e icre de chia 1

Sună ciudat, nu? Așa am zis și eu acum ceva vreme când am aflat de existența acestei

modalități de a prepara semințele de chia. Insă trebuie incercată, seamănă foaaarte bine

la gust cu salata de icre și este cu mult mai sanatoasa.

Ca să nu mai spun ca astfel puteți manca salată de icre de post. 🙂

Despre beneficiile semințelor de chia, puteți citi aici.

Ne trebuie:

7 linguri de semințe de chia

150 ml apă

zeama de la 1/2 lămâie

1 ceapa mică

3-4 linguri ulei

sare

– cantități pentru 2-3 porții –

Cum se fac:

Foarte simplu! Amestecam semințele de chia cu apa, zeama de lămâie și sare.

Amestecăm continuu pentru 20-30 secunde. Apoi adăugăm uleiul (folosiți un ulei de calitate, de preferat presat

la rece – eu am pus ulei de germeni de grâu – ca sa fac salata si mai sănătoasă) și ceapa tocată foarte mărunt.

Eu le las apoi cca 30 minute, acoperite la frigider, sa se imbine aromele.

Servim pe pâine neagră/integrală (de preferat 🙂 cu salată de roșii. Este delicioasă!

Sunt foarte sățioase, deci cantitatea va ajunge pentru 2 sau chiar 3 persoane.

Enjoy!

salata e icre de chia

Notă: găsiți semintele de chia in plafaruri sau, mai convenabilă la preț, la standurile care

vând seminte/alune/fructe confiate varsate.